Części zamienne

Wystartował Kubota Insight Programme 2024. Czym jest ta inicjatywa?

5
(3)

Po raz kolejny Polski przyjechali inżynierowie z centrali Kubota w Osace. W ramach programu Kubota Insight Programme (KIP) spotkają się on z dilerami, serwisantami oraz użytkownikami maszyn Kubota. KIP to unikalna inicjatywa marki Kubota, która odbywa się w Polsce już po raz dziewiąty.

W czasie wizyty inżynierów z kraju kwitnącej wiśni Kubota nagrodzi także najlepszych mechaników z Autoryzowanych Punktów Serwisowych Kubota, którzy zwyciężyli w „Teście wiedzy mechanika”. Zarówno KIP jak i „Test wiedzy mechanika” są częścią nieustannego dążenia marki Kubota do doskonałości poprzez ciągły rozwój.

Czym jest Kubota Insight Programme?

Celem nadrzędnym KIP jest zbieranie przez inżynierów z Japonii opinii na temat maszyn Kubota użytkowanych w różnych krajach Europy. Kubota nieprzerwane ulepsza zarówno produkowanych maszyn, jak i swojego serwisu. Ponadto ważnym elementem dbałości o wysoką jakość serwisu jest regularne poszerzanie rozległej wiedzy zespołów Autoryzowanych Punktów Serwisowych Kubota. W tym celu po raz kolejny Kubota zorganizowała „Test wiedzy mechanika”, którego wyniki poznamy w lutym.

 

Kubota Finance

 

„Marka Kubota jest ceniona za swoją wyjątkową niezawodność. Wynika ona z głębokiego zaangażowaniu naszych inżynierów i zespołów Autoryzowanych Punktów Serwisowych Kubota w ciągły proces zdobywania i doskonalenia wiedzy. Bezpośrednie spotkania w ramach KIP, przekładają się na legendarną już japońską niezawodność i efektywność podczas codziennej pracy. Użytkownicy to widzą i od lat ufają marce Kubota” – powiedział Michał Poźniak, Dyrektor Zarządzający Kubota (Deutschland) GmbH Sp. z o.o. Oddział w Polsce.

„Od lat priorytet Kuboty stanowi zapewnienie jak najwyższego standardu świadczonych usług serwisowych. To między innymi dzięki takim inicjatywom jak Kubota Insight Programme i „Test wiedzy mechanika” poziom naszego serwisu stale rośnie i jest doceniany przez użytkowników” – dodał Edward Cyc, Szef Serwisu Kubota w Polsce.

Czytaj także: 50-lecie marki Kubota w Europie!

Czytaj także: Rynek ciągników w styczniu 2024. Kubota wiceliderem

 

W czasie KIP można zobaczyć proces sprawdzenia technicznego ciągników. Fot. Kubota

 

Jakie lokalizacje odwiedzą japońscy inżynierowie?

W tym roku w czasie KIP uczestnicy będą mogli zobaczyć na własne oczy proces sprawdzenia technicznego ciągników, który inżynierowie z Japonii będą przeprowadzać u dilerów Kubota. A także u użytkowników ciągników Kubota.

Pierwsze spotkania w ramach KIP odbędą się 5 i 6 lutego, a ich gospodarzem będzie diler Kubota firma Adrol. Spotkanie odbędzie się w Wiśniewie koło Zambrowa. Następnie japońscy inżynierowie udadzą się na Lubelszczyznę do dilera Kubota firmy Techmlek do Pałecznicy Kolonii koło Lubartowa. Tutaj w dniach 7-8 lutego 2024 roku odbędą się testy ciągników zarówno na placu dilera, jak i w gospodarstwie użytkowników Kubota. Ostatnim przystankiem 9 lutego będzie Małopolska. Tutaj goście z Japonii zawitają do dilera Kubota firmy Pilar-Tech do Posądzy.

Nagrody dla najlepszych mechaników Kubota

Kubota Insight Programme to jednak nie wszystko! Kubota w celu podnoszenia kwalifikacji i poszerzania wiedzy zespołów Autoryzowanych Punktów Serwisowych od lat organizuje „Test wiedzy mechanika”. Dlatego też w czasie spotkań u dilerów Kubota w firmach Techmlek i Pilar-Tech odbędzie się wręczenie nagród laureatom „Testu wiedzy mechanika”.

Czym jest test przeprowadzany przez Kubotę? Składa się on z dwóch wymagających etapów. W pierwszym z nich uczestnicy muszą ukończyć specjalistyczne kursy związane z różnymi elementami pracy serwisu. W drugim rozwiązują test, który prowadzony jest w dwóch kategoriach – dla działu serwisu komunalnego i działu serwisu rolniczego. Podczas testu uczestnicy muszą odpowiedzieć na 40 pytań technicznych dotyczących maszyn Kubota.

W aktualnej edycji testu spośród serwisantów sieci serwisów komunalnych udział wzięło 76 osób. Zaś w przypadku sieci serwisu rolniczego było to 77 osób. Zwycięzcy otrzymają nagrody finansowe. Nagroda powędruje także do dilera, u którego zatrudniony jest laureat. Zaś każdy uczestnik otrzyma dyplom i pamiątkowy gadżet.

„Dla Kuboty ciągłe kształcenie serwisantów i wdrażanie ulepszeń to nie tylko obowiązek, ale przede wszystkim pasja i misja, która pozwala na budowanie trwałych i satysfakcjonujących relacji z klientami” – dodał Edward Cyc.

Czy artykuł był przydatny?

Kliknij na gwiazdkę, by zagłosować

Ocena 5 / 5. Liczba głosów 3

Na razie brak głosów. Możesz być pierwszy!

Zobacz podobne

Oryginalne oleje silnikowe Kubota