Pomarańczowa wiosna z marką Kubota
10 lokalizacji, hektary skoszonych łąk i tłumy odwiedzających – to bilans zakończonej właśnie drugiej edycji zielonkowego Kubota Tractor Show. Pokazy odbyły się w dniach 18 maja – 26 czerwca br., a na trasie przejazdu znalazły się miejscowości ulokowane przede wszystkim w centralnej i północno-wschodniej Polsce.
– Wybór lokalizacji podyktowany był przede wszystkim strukturą polskich gospodarstw. Wybraliśmy tereny, na których zainteresowanie technologią do zbioru zielonek jest potencjalnie największe. Nie oznacza to jednak, że nie pojawimy się w innych częściach kraju. Już jesienią ponownie ruszymy w Polskę, tym razem z cyklem pokazów uprawowych. Serdecznie zapraszamy – mówi Andrzej Sosiński, Menedżer ds. Marketingu marki Kubota.
Podczas wiosennych pokazów marka Kubota zaprezentowała przede wszystkim maszyny serii M (moc od 66 do 140 KM), które ze względu na swoją zwrotność i niskie spalanie doskonale sprawdzają się w pracach zielonkowych. Nie zabrakło również nowej serii M7001, która tradycyjnie wzbudzała największe zainteresowanie przybyłych rolników. Na pokazach można było także zapoznać się z szeroką gamą maszyn towarzyszących: pras, owijarek, kosiarek, zgrabiarek i przetrząsaczy.
– Staraliśmy się pokazać pełny wachlarz produktów, które obecnie oferujemy do profesjonalnego zbioru pasz. Nie zapomnieliśmy też o innych atrakcjach. Każdy uczestnik pokazu otrzymał drobny upominek i smaczny poczęstunek. Przy tej okazji chciałbym również podziękować dilerom, bez których organizacja pokazów Kubota Tractor Show byłaby niemożliwa – podsumował Andrzej Sosiński.
Tekst archiwalny. Pochodzi z nr 2 (10) 2016 magazynu “Made in Kubota”.