Brak kategorii

Kubota obchodzi 50-lecie obecności w Europie. Jak świętowała?

5
(2)

Pokazy autonomicznych ciągników i maszyn, spotkania, rozmowy oraz ambitne plany na przyszłość. Tak Kubota obchodzi 50-lecie obecności japońskiej marki w Europie. Wyjątkowe spotkanie z tej okazji odbyło się w Hiszpanii w Port Aventura.

Rok 2024 to ważny moment dla Kubota Corporation – firma świętuje pół wieku obecności w Europie. Jubileuszowe spotkanie odbyło się w malowniczej scenerii Port Aventura w Hiszpanii. Na wydarzenie przybyły najwyższe władze firmy, partnerzy oraz dealerzy z całego kontynentu.

Kubota obchodzi 50-lecie obecności japońskiej marki w Europie

Uroczystość była okazją do podsumowania dotychczasowych osiągnięć marki Kubota i zaprezentowania planów na kolejne lata. Michał Poźniak, dyrektor zarządzający Kubota w Polsce, podkreślił znaczenie jubileuszu, zaznaczając, że marka buduje przyszłość na solidnym fundamencie japońskiej filozofii.

“Ten wyjątkowy jubileusz jest nie tylko okazją do świętowania, ale także pokazuje jak ugruntowaną marką na europejskim rynku jest Kubota. A fundament na jakim dziś stoimi pozwala nam z ekscytacją patrzeć w przyszłość. Jednocześnie Kubota, która stawia na innowacje, tworząc technologicznie zaawansowane projekty, nie zapomina o swoich korzeniach, o japońskiej filozofii ciągłego doskonalenia, a także o nieustannym dbaniu o legendarną niezawodność swoich maszyn” – powiedział Michał Poźniak, dyrektor zarządzający Kubota (Deutschland) GmbH Sp. z o.o. Oddział w Polsce.

Czytaj także: Jak zabezpieczyć kosiarkę na zimę?

Czytaj także: 5 zalet regularnego przeglądu ciągnika rolniczego

Pół wieku niezawodności, innowacyjności i bliskiej współpracy

Kubota, obecna w Europie od 1974 roku, zaczynała od oddziału we Francji. Dziś Kubota jest liderem w branży maszyn rolniczych i komunalnych, z silną pozycją na rynku. Goście wydarzenia w Hiszpanii mieli okazję poznać nowoczesne rozwiązania Kubota, dopasowane do lokalnych potrzeb europejskich klientów.

“Spotkanie w Port Aventura było okazją do świętowania pół wieku niezawodności, innowacyjności, a także bliskiej współpracy z naszymi partnerami Kubota” – powiedział Jakub Zborowski, szef marketingu Kubota.

Autonomiczne maszyny Kubota

Na spotkaniu Kubota zaprezentowała autonomiczny ciągnik M7, a także nowoczesny opryskiwacz KFAST. Te innowacje podkreślają zaawansowanie technologiczne, a ponadto troskę o środowisko – wartości, które firma chce rozwijać w przyszłości.

Kubota planuje rozwój na trzech filarach: automatyzacji, łączności i zrównoważonym rozwoju. Automatyzacja ma pomóc w rozwiązaniu problemu braku wykwalifikowanej siły roboczej. Łączność, wspierana przez platformę Kubota Connect, zapewnia rolnikom dostęp do danych w czasie rzeczywistym, co pozwala na lepsze planowanie. Natomiast działania na rzecz zrównoważonego rozwoju skupiają się na redukcji emisji, poszukiwaniu alternatywnych źródeł energii, takich jak wodór, oraz rozwoju elektrycznych maszyn.

Jubileusz Kubota to nie tylko święto, ale i zapowiedź przyszłych sukcesów na europejskim rynku maszyn rolniczych.

50-lecie marki Kubota w Europie

Europa stanowi dla koncernu Kubota jeden z trzech strategicznych regionów – obok Azji i Ameryki Północnej. Od samego początku swojej obecności na Starym Kontynencie Kubota dąży do stworzenia sieci handlowej, w której wzajemne zaufanie z partnerami handlowymi i dystrybutorami stanowi klucz do rozwoju w tak konkurencyjnym środowisku biznesowym jak europejskie.

Przedsiębiorstwo, które w 1890 roku w Osace założył Gonshiro Kubota wyróżnia się nie tylko innowacyjnymi i zaawansowanymi produktami. Ale także stało się wiodącym dostawcą całościowych rozwiązań. Zaś silniki Kubota okazały się preferowanym źródłem mocy dla wielu klientów OEM w Europie.

Kubota obchodzi 50-lecie: ewolucja i rozówj

Po otwarciu pierwszego oddziału we Francji, Kubota stale rozwijała swoje działania na Starym Kontynencie. Firma skoncentrowała się na rozwiązywaniu problemów związanych z żywnością, wodą i środowiskiem, wykorzystując swoje doświadczenie jako globalny producent.

Dążenie do zwiększania zadowolenia klientów zaowocowało staniem się ich zaufanym partnerem, co potwierdza motto firmy: „Kubota, On Your Side”.

Czy artykuł był przydatny?

Kliknij na gwiazdkę, by zagłosować

Ocena 5 / 5. Liczba głosów 2

Na razie brak głosów. Możesz być pierwszy!

Zobacz podobne

Oryginalne oleje silnikowe Kubota